2011. május 15., vasárnap

Kienalkopf vihar előtt

május. 11
a "Hütte" és a Persailhorn
Egész nap nem jutottam egyről kettőre csak hisztériás emberekkel telefonálgattam. Sajnos ez ragályos lehet még telefonon is, mert délutánra elegem lett és egy órával idő előtt otthagytam az egészet. Lógott az eső lába és a következő napokra esőt jósoltak. Próba szerencse, felszaladok még a vihar előtt a hegyre.
balra Leogang felé, jobbra Lofer felé nyílnak a völgyek, közöttük a Leoganger Steinberge
 Ennyire mér rég voltam kiütve a hajtástól, de a cél előtt kb. 15 perccel megzörrent az ég és nem akartam a napot teljesen sikertelenül zárni.
a Saalfelden-i medence
Felérve előkaptam a kamerát,  ittam néhány korty vizet és már vettem is az irányt hazafelé.
Amilyen szeszélyes az időjárás, még a félútig sem értem mikor kisütött a nap. Ennyit a beharangozott, megzörrentett viharról. Úgy látszik neki is elege volt a napból és korábban ment haza.
(a fények sajnos elég rosszak voltak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése