2009. május 14., csütörtök

GIRO a Gerloson

A GIRO ma ellátogatott Ausztriába. Hogy le ne késsek róla, autóval kellett indulnom, de még idöben átnyergeltem a bicajra. A meglepetés akkor ért amikor a Krimml-i vámháznál a remdör megállított. "Az út lezárva". Csalódottan visszafordultam, de 200 m-rel odébb egy másik rendör zárta le az utat. Azaz csapdába kerültem. Szerencsére. Ha a második rendör nem állít meg, potyára tekertem volna idáig, így viszont kénytelen voltam keménykedni, amiben társaim is akadtak. Megígértük a rend örének, hgy gyalog megyünk tovább, a bicajt toljuk. Persze az elsö kanyar után nyeregbe pattant mindenki. Autómentesen még úgysem tejertem a Gerlosra. Az emelkedö 3/4-énél találtam egy alkalmas helyet a fotózáshoz, klasszul beláttam az utat lefelé, S kanyar, nézök is voltak, megálltam. Az olaszoknál az egész útszakasz tele lett volna szurkolókkal, itt csak néhány jobb helyen voltak. Miután megjelent a közvetítö helikopter, nem kellett sokat várni a két szökevényre, akik közül az egyik, meg is nyerte a mai futamot.

Itt már a szökevények után, a mezöny látható, Di Luca rózsaszínben, Basso kék-zöldben........
és Lance (az 5 km-t jelzö kö alatt)
Olyan gyorsan elhúztak, hogy igazából csak a fotón ismertem fel, a mezöny eltakarta.

A Tour-hoz képest nem volt nagy felhajtás, de azért volt itt is cirkusz.
Utána folytattam felfelé (a képen kilátás a Krimml-i vízesésekre), majd a régi hágóúton gurultam vissza.
Adatok:
http://www.challenge-big.eu/list/622-.htm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése