2009. május 24., vasárnap

és ...................

megint.
május 22.
Idén ez a negyedik alkalom, hogy a Fuschertörl-t veszem célba.
Két dologban is eltér az eddigiektöl:
Két magyar BIG-essel, Orsolyával és Tamással tekerünk (ök a Hochtorig mennek)
és az idöjárás sem mindennapi. A vámház elött elkezdett esni, több mint fél órát vártunk egy elötetö alatt. Utána helyenként még a napot is láttuk a 26-os km-ig (Kiállítás). Szerencsére pont az épületnél kapott el minket a következö esöhullám. Dörgött is, a szél is erösen fújt, de egy fél óra múlva már kék ég alatt tekertünk tovább. A F.Törlnél én visszafordultam és még jóidöben kezdtem legurulni. Az esö a vámház elött már erösen zuhogott, Fusch-ba leérve pedig már felhöszakadás lett belöle. Csak negyedórára menekültem egy buszmegállóba, Bruck felé nézve kék eget láttam, és vizesen várakozni nem sokkal jobb mint vizesen tekerni. Zell am See-ben ragyogó napsütés volt.
Fö a változatosság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése