2009. április 6., hétfő

Helyzetjelentés_2009 április 5

Miután sikeresen leküzdöttük a telet (a tavasz érdeme, de rajtam sem múlott), és a sí által kicsavart, duplájára dagadt térdem is rendbe jött, végre eljött az elsö kiszamaragolás ideje.
Szamár frissen kenve, pihenten, én meg a hirtelen jött tavasznak örülve............alig lehetett minket féken tartani.
Pénteken és szombaton ugyanazt a kört tettem meg, 35 km 650m szint, vasárnap pedig felderítettem a Glocknerút állapotát.
A képen látható elsö lavinán már átdplgozták magukat a hómarók, de a következö


sajnos meglehetösen nagy, itt még van tennivaló. Sikeresen leszakította a szalagkorlátot, rengeteg a törmelék benne. Ez még jóval a vámház elött van kb a 11,5 km-nél.
Sajnos még várni kell.
Csalódásom következménye egy új útvonalválasztás lett, vissza Bruck-ba, onnan Taxenbach-on át Lend-ig, majd Dienten irányába.
Itt persze járnak már az autók, de legalább nincsenek akadályok
Dientenben még javában tart a síszezon.
A Filzensattel-en át visszajutottam a kiindulóponthoz.
A tavasz már ideért, hirtelen nagy az olvadás, de a Glockner még tartja magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése