2013. január 1., kedd

Tavaszi bringatúrák 2012

Fuschertörl
Mivel 2012-ben nem írtam a naplóba a túrákról, most megpróbálom pótolni.
A tavaszi ráhangolódás után megint eljött a szokásos május 1-i Fuschertörl mászás, ami idén sajnos már autók között zajlott, lekéstem az hótalanítás és nyitás közti alkalomról.
Áprilisban a Hirschbichl túrákkal már szereztem egy kis kondit, de a hosszú túrákra is fel kell készülni, ezért egyre hosszabbakat tekertem, május közepére már nem volt gondom egy 150-km-es tiroli körrel. (Saalfelden,Kössen, Kufstein és vissza)


Május végén a szokásos csapattal találkoztam Meran mellett. A környék hágóit jártuk be 4 nap alatt. Kezdésnek a Meran 2000 és a Gampenjoch, aztán második nap szétvélt a csapat mert nagy része még nem járt a Stilfserjoch-on és a Giro befutóját akarták megnézni, ketten viszont inkább a Foscagno, Bernina és Mortirolo szépségeivel ismerkedtünk.
Harmadik nap megint a szállás környékén maradtunk. (Val Senales és  Val Martello ). Az utolsó nap hazaindult a csapat, nekem hazáig nem kellett annyit autóznom , ezért még két hágóra ( Mendelpass és Penserjoch) fel tudtam tekerni.  
víztározó a Val Senaleshez vezetö úton
 
 


a Val Martello felé     
     





Juniusban  Andrissal célbavettük az Ennstal magaslatait (Roßbrand és Stoderzinken) aztán egy használt országúti bringa vásárlása miatt Bad Ausseeban járva feltekertünk a Loserhütte-hez.
Andrisnak  tetszett a bicaj, az ára is nagyon kedvező volt ezért elhoztuk.

Loserhütte
 
A városban minden évben van egy triatlonverseny , a kollégákkal indulni akartunk a csapatversenyben de sérülés miatt egyikük nem tudott résztvenni. A nevezési díjat már befizettük ezért gondoltam átjelentkezem az egyénibe (a hobbyversenybe ---fun), eddig még nem próbálkoztam ezzel a sporttal. Az úszással kicsit gondom volt, de mivel mások is hamar mellúszásra váltottak, nem volt annyira rossz. Talán 2013-ban összejön a csapatverseny is.

Megint megjártuk a Schustergangl Klettersteiget, felérve meglepődtünk mert a  Steinplatte még tele volt hófoltokkal, pedig nem voltunk valami magasan.

Steinplatte
 
Junius végén az év első 200km fölötti túrájára is sor került. (Saalfelden_Gerlos, Zillertal,Wörgl és vissza 220km)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése