2011. október 9., vasárnap

Hirschbichl

2011. 09.30
Kipróbáltam  egy új útvonalat a Hirschbichl-re. Néhány éve már jártam erre, de akkor trekkingbicajjal, más áttétellel, szélesebb és profilos gumival. Most tesztelni akartam, hogy az országútival is sikerül-e.

St.Martinig az aszfaltozott kerékpárúton, ott közvetlenül a falu elött át a hídon,- tulajdonképpen itt kezdödik a túra. Az elején mindjárt meredeken indul (12-14%) az út de 1,5km után egy pihenös szakasz következik. Újabb 1,5km és az utolsó ház után újra emelkedö következik. Az aszfalt a start után 4.5km-rel véget ér, innen meredek murvás út vezet tovább.


 A váltás elképesztö, a meredekség mindjárt az elején (4,5km-töl 5,5km-ig) kb 1km hosszan 15-17% . Az út száraz volt, viszonylag tömör, mégis maximálisan koncentrálnom kellett, (elörecsúszni az ülésen, elörehajolni) nehogy kipörögjön a kerék.

  Utána normál 8-12%-kal folytatódik az út legmagasabb pontjáig ami  110m-rel a cél fölött van.




Szerencsére a "top"-ról a célig nem volt meredek a lejtés mert a 17%-on ezzel a bicajjal nem mertem volna legurulni.



Visszafelé a normál (aszfaltos) utat választottam.
Nem mondom, hogy rendszeresen ezen az útvonalon fogok tekerni, de nem rossz alternatíva. Választhatok a 30%-os aszfalt és a 17%-os murva között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése